Re: [Portugal] Software de Gestão

António Torres atorresferreira at gmail.com
Fri Jun 26 10:09:24 EDT 2009

Olá Victor,Parece-me igualmente uma opção a estudar.
Tem também as funções mínimas exigidas:

   - Configure any number of membership types or levels for one or more
   organizations and/or chapters of an organization.
   - Customize membership statuses and rules.
   - Create customized web pages for self-service membership signup and
   renewal.
   - Search and list memberships by date, type, status, contact info
   including name and address.

Muito obrigado pela tua ajuda
António Torres

antónio torres