[Qgis-user] WMS Project/Server

Rodrigo Sánchez rodrigo.sebastian.sanchez at gmail.com
Mon Apr 14 06:42:00 PDT 2014

*Good morning from South America - Argentina! The last month, i've created
a local apache server to use with Qgis. *
*The Server it's working ok, but... i've been creating and saving different
qgis projects in the right server folder but when i connect from qgis to my
wms server (tryed with versions 2.0, 2.1, 2.2) it only shows me on the list
just one of the projects that i've created (the good thing it's that the
project loaded shows me all the shapes). *
*It's okay this? It can only load just one project at time? I need to show
diferent projects and this thing it's killing me! *
*Thanks!*

*Spanish:*

*Buenos días desde Sudamérica - Argentina*
*El mes pasado, he creado un servidor local de Apache para usar con Qgis.*
*El servidor trabaja correctamente, pero... he estado creando y guardando
distintos proyectos de qgis en la carpeta correcta del servidor, pero
cuando me conecto desde qgis a mi servidor wms (he probado con qgis versón
2.0, 2.1, 2.2) sólo me despliega en la lista tan sólo uno de los proyectos
que he creado, lo bueno es que al menos este proyecto al conectarlo me ha
cargado todos los shapes de forma correcta.*
*Es correcto esto? Sólo puedo cargar un proyecto a la vez? Necesito mostrar
diferentes proyectos desde esa conexión y me ha estado causando problemas
encontrarle solución!*
*Gracias!*
--

*__________________________ Rodrigo Sebastián Sánchez Analísta de Datos -