[Geoinquiets Barcelona] Abstracts FOSS4G

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Tue Apr 13 18:46:17 EDT 2010

Bona nit geoinquiets,
només per aclarir conceptes, a veure si em podeu ajudar a concretar algunes
cosetes:

+ Els abstracts, aixi com els articles i totes les ponencies orals del
FOSS4G són en anglès, oi?

+ La data límit per al lliurament dels abstracts és demà passat, 15 d'abril,
però sabeu quin és el deadline per al lliurament dels articles en cas que
sigui acceptada una ponencia?

+ No he sabut veure la diferència entre una General Session i una Acadèmic
Session i és una qüestió que es demana quan es vol fer un submit dels
abstracts. M'han comentat que si es tria General Session no cal fer el full
paper després, és correcte això?
D'altra banda, també m'han comentat que si es tria Acadèmic Session cal fer
el paper sencer i porta ISBN (perdoneu però pensava que això era només pels
llibres :-p).

+ Cas que un estudiant universitari volgués presentar un treballet quina
seria la ''session'' més adequada? Disposeu d'algun enllaç amb d'exemples
d'altres edicions per tal de veure quin és l'estil i el nivell de les
ponencies dels estudiants?

Agraeixo als que teniu més experiència si em podeu donar un cop de mà per
aclarir una mica tot això.
Merci per endavant i fins aviat,
Anna.