[Geoinquiets Barcelona] Abstracts FOSS4G

Oscar Fonts oscar.fonts.lists at gmail.com
Wed Apr 14 02:24:08 EDT 2010

2010/4/14 Anna Muñoz <a.munyoz.b at gmail.com>

> Bona nit geoinquiets,
> només per aclarir conceptes, a veure si em podeu ajudar a concretar algunes
> cosetes:
>
> + Els abstracts, aixi com els articles i totes les ponencies orals del
> FOSS4G són en anglès, oi?

Sí.

> + La data límit per al lliurament dels abstracts és demà passat, 15
> d'abril, però sabeu quin és el deadline per al lliurament dels articles en
> cas que sigui acceptada una ponencia?

Tens dos tipus de ponències:

* Normals: Entregar resum de 300 paraules el 15 d'abril. No s'ha d'entregar
article complet.
* Academic track: Entregar *directament* full paper, el 15 d'abril.

> + No he sabut veure la diferència entre una General Session i una Acadèmic
> Session i és una qüestió que es demana quan es vol fer un submit dels
> abstracts.

La presentació és igual: de 25 minuts. Són diferents, el fet que hi ha o no
article complet, i que els comitès científic són diferents.

> M'han comentat que si es tria General Session no cal fer el full paper
> després, és correcte això?

Confirmo.

> D'altra banda, també m'han comentat que si es tria Acadèmic Session cal fer
> el paper sencer i porta ISBN (perdoneu però pensava que això era només pels
> llibres :-p).

Correcte. S'editarà un CD amb tots els articles, i tindrà un ISBN. Igual que
es fa a les jornades de Girona. Això val als acadèmics per dir que tenen una
'publicació'. Sembla que sense ISBN no hi ha 'publicació'. Rèmores de segles
passats...

> + Cas que un estudiant universitari volgués presentar un treballet quina
> seria la ''session'' més adequada?

Depèn del tipus de treball que hagi fet. En realitat, això de l'academic
s'ha inventat per allò del 'publish or perish' en el que viu el món
universitari. Però en el fons tant és a on ho presenti el teu estudiant. Si
té un article inèdit escrit en anglès que pugui presentar en les pròximes 24
hores, a per l'academic. Que no, doncs amb 300 paraules cap al normal. :)

Disposeu d'algun enllaç amb d'exemples d'altres edicions per tal de veure

* Academic Track 2009: http://2009.foss4g.org/researchpapers/
* Presentations 2009: http://2009.foss4g.org/presentations/

> Agraeixo als que teniu més experiència si em podeu donar un cop de mà per
> aclarir una mica tot això.

Si vols algun detall més, en parlem amb en Lluís Vicens, que està al càrrec
d'aquesta part.

> Merci per endavant i fins aviat,

Salut!

Oscar.