[Geoinquiets Barcelona] sigueu creatius !

Adrià Mercader amercader.dev at gmail.com
Sun Dec 19 09:00:46 EST 2010

Jo crec que el que necessiten els geoinquiets és un passat gloriós que
doni legitimitat a les lluites presents. La meva proposta, que podríem
catalogar de "nobiliària", incorpora diversos elements que destil·len
els valors fonamentals dels geoinquiets. El lema "Software i dades" en
llatí, que sempre dóna categoria (no estic molt segur de com traduir
software). Els dos elements estan representats a l'escut, juntament
amb la Sagrada Família (símbol universal de Barcelona) i l'escut de
Galícia, terra d'acollida de les reunions del grup (el centre galego
és tècnicament territori gallec). El griu i el lleó donen agressivitat
al conjunt i deixen clar a l'espectador que els geionquiets no s'estan
per romanços...