[Geoinquiets Barcelona] sigueu creatius !

Roger Veciana i Rovira roger at pastanaga.net
Sun Dec 19 13:57:45 EST 2010

La idea em sembla perfecta!
Jo faria una frase més pretenciosa com "Dimiduim facti qui coepit habet" (o
alguna cosa que no s'entengui, he estat mirant cites a Internet, que de
llatí no recordo res).
EL posar la bandera gallega i la Sagrada familia, fantàstic, però hi
faltaria un quadrant més geo, no? I si aparegués algun drac, per allò dela
mepes antics, doncs encara millor!

Però si, fer un escut nobiliari em sembla molt adequat. Si no tenim passat,
ens l'inventem!

Roger

El 19 de desembre de 2010 15:00, Adrià Mercader <amercader.dev at gmail.com> ha
escrit: