[Geoinquiets Barcelona] ens arremanguem ?

geoinquiet at gmail.com geoinquiet at gmail.com
Mon Dec 20 02:46:53 EST 2010

Geoinquiets!

Poc a poc vaig albirant el que crec que és (almenys per a mi) geoinquiets,
a part d'un lloc on compartir informació i geoneguits.

Crec que un dels nostres papers és contribuir amb el nostre know how i
habilitats a transformar informació en coneixement. Crec que hem de
demostrar que més enllà de la necessitat d'obrir dades hi ha la necessitat
de que socialment se'n faci ús d'aquestes. A mi Raf la idea em sedueix
enormement PP al poder! (ostres! vull dir Pizzes i Portàtils!) i algunes
hores de transformació de informació en coneixement!

De forma general veig geoinquiets com una organització cel·lular, en que
sempre sota el paraigües geoinquiet es crein grupuscles temporals per a
realitzar tasques concretes. Ah! per cert! ...jo llenço una nova idea: fa
temps que em ronda pel cap fer un arxiu de Realitat Augmentada del Parc
Güell, tinc ganetes de posar-me a fer cartografia escala 1:1. El projecte
és d'un matí fer fotos i pendre tracks i dades in situ i una tarde de
empaquetar la info en arxius layar (pe). (Jo anava al cole que hi ha a 10
metres del drac de l'entrada, conec un munt d'anectdotes i detalls del parc
que crec que poden donar un punt de qualitat al tema).

Algú interessat en AR?

Bona setmana.

Marc