[Geoinquiets Barcelona] ens arremanguem ?

Roger Veciana i Rovira roger at pastanaga.net
Mon Dec 20 09:07:15 EST 2010

Ostres, sembla molt interessant, Marc!

Si es munta, puc mirar de col·laborar. El tema de la realitat augmentada em
sembla molt interessant, però ni idea de com es porta a la pràctica!
El que si que tinc clar, és que eś una aplicació que interessaria a molta
gent i donaria molta visibilitat a geoinquiets. També estic d'acord amb la
teva visió del grup.

Roger

El 20 de desembre de 2010 8:46, <geoinquiet at gmail.com> ha escrit: