[Geoinquiets Barcelona] GISsabte de hackathon

Roger Veciana i Rovira roger at pastanaga.net
Tue Dec 21 04:05:33 EST 2010

Estic totalment d'acord! Com a generador habitual d'aberracions
cartogràfiques que, a més, veuen moltes persones a meteo.cat, hi estic molt
interessat.

Òscar, rebuscat això del potlach 2.0, però em funciona, gràcies! Per fi puc
editar els pobles de la meva dona sense haver de recórrer tot el país amb el
GPS! Ara només recorreré els carrers principals.

Roger

El 21 de desembre de 2010 9:33, Óscar Fonts <oscar.fonts at gmail.com> ha
escrit: