[Geoinquiets Barcelona] GISsabte de hackathon

Raf Roset rafroset at gmail.com
Tue Dec 21 04:07:22 EST 2010

moodle ? wtf ? http://www.doodle.com/ !!!

De moment els tres dissabtes hàbils de gener, i segons quants i quins
decidim quina de les activitats fer:
http://www.doodle.com/yegnnkagr44bh9hn

GISsabtes:
1) cens (raf)
2) AR (marc)
3) styling de dades (ernest)
4) osm mapping party (oscar)

PS: Oscar menciona Colorbrewer així de passada....potser estaria bé
compartir aquestes recursos en un bookmark general (no pas a delicious, que
desapareix) ?

Raf