[Geoinquiets Barcelona] Blog per a geoinquiets

Jorge Gaspar Sanz Salinas jsanz at osgeo.org
Fri Mar 5 16:32:28 EST 2010

2010/3/5 Antonio Santiago <asantiagop at gmail.com>:
> Respecte a la llengua no ho hem parlat. Tenim dues opcions (1) castellanà
> [geoinquietos] (2) català [geoinquiets].
> Crec que si volem ser un blog referent per la comunicat hispana hem de
> fer-ho en castella (jo hem decanto més per aquesta opcció).

home, per a referència en castellà ja tens el geomàtic :) que a més a
més el nom li va bé igual en castellà que en català, i sempre està
obert a acceptar noves col·laboracions sempre i quan estiguen en la
línia del blog.

En serio, jo el ficaría en català (per que al cap i a la fi es un fet
diferenciador, a mi el nom em mola) i escriuria indistintament en els
dos idiomes, cadascú en el que més a gust estiga. Ja vos adelante que
un servidor ja ne te prou en el geomàtic i el blog de la empresa com
per a diversificar més...

> Esperem uns dies a veure les opinions i dono d'alta un blog a wordpress.com.

dona'ls de alta ja els dos i després ja es vorà en quin es treballa
(es una sugerencia)

bona nit
--
Jorge Gaspar Sanz Salinas