[Geoinquiets Barcelona] Blog per a geoinquiets

Oscar Fonts oscar.fonts.lists at gmail.com
Tue Mar 9 05:55:51 EST 2010

+1 a blog a geoinquiets.wordpress.com, sembla la opció menys costosa
d'administrar, i així podem centrar-nos en els continguts.Fixeu-vos
que el blog de la idee no és més
que un blogspot, i té molt d'èxit, gràcies a una comunitat activa al
voltant, que és el que compta.

Opto perquè sigui una inciativa d'àmbit català - i valencià per a qui
s'hi senti còmode (per cert, jsanz, és un plaer tenir-te per aquí).
Que no vol dir que si algú s'expressa millor en castellà o vol
comentar quelcom d'àmbit més ampli l'haguem de vetar. ;)

Slt.