RE: [Geoinquiets Barcelona] geodataset local per al foss4g (àlias unicorni blanc)

Roset, Rafael rafael.roset at icc.cat
Mon May 17 03:17:12 EDT 2010

Em sembla que del DMA no hi ha ningú a la llista, però de Nexus si i potser puguin explicar la llicència de dades darrere aquesta pàgina ? =)
http://dmah.nexusgeografics.com/

Meteocat són a la llista, no cal avisar-los.

CREAF i Geològic, els aviso jo mateix ? Algun POC concret ?

Rafael Roset
Responsable de Cartoteca Digital
Institut Cartogràfic de Catalunya
Parc de Montjuïc