Re: [Geoinquiets Barcelona] geodataset local per al foss4g (àlias unicorni blanc)

Sig Arqueología arquegis at gmail.com
Tue May 18 08:26:11 EDT 2010

> Bon dia geo-inquiets i geo-inquietes
>
> Us faig arribar la proposta d'estructura (mena d'ordre del dia a l'espera
> de saber qui és/són la/es persona/es convidada/es i el tema/es de debat) per
> a la 1ª sessió geo-inquieta. Ja tinc pràcticament treballat el tema amb el
> Centro Galego per a quan desaparegui i em perdi al camp (entre cols i
> entrecots i demés coses...) l'espai no depengui de la meva presència.
> Recordar que l'idea és construir uns espai flexible, entretingut el màxim
> possible (per això els cafès i vermuts i tot el que calgui...), que cadascun
> [...]

---------------

**
*

llotjaCGB

dissabte 5 de juny de 2010 10.00 h

Centro Galego de Barcelona

La Rambla 35-37

Barcelona

Metro: L3 (Liceu, Drassanes)

10.00 h. Presentació de l’espai llotjaCGB

10.05 h. Geo-inquiets, qui som?

Roda de presentació dels assistents a la sessió.

Acompanyat d’un cafè i/o te i pastes.

10.30 h. Geo-lightning talks

Espai de presentació breu de projectes i iniciatives i de conferències per
persones convidades sobre temes del món geo. Es procedirà a la seva gravació
per a penjar-ho al bloc de Geo-inquiets BCN. A la finalització espai de
debat i plantejament de dubtes i qüestions relatives a les presentacions.

Presentacions d’uns 10/15 min. màxim.

Decidir presentacions per a primera sessió

11.15 h. Geo-debats

Espai breu per a la reflexió sobre temes geo d’actualitat amb la
possibilitat de que, com a resultat, es puguin promoure iniciatives a
impulsar pel grup Geo-inquiets BCN. Serveixi com a exemple, la
liberalització d’un Dataset per l’ICC. Les conclusions seran recollides i
penjades al bloc de Geo-inquiets BCN. El temes seran proposats amb antelació
encara, que de manera flexible, puguin sorgir d’altres en el transcurs del
debat.

Decidir tema debat i reflexió: la liberalització del dataset???

12.30 h. Geo-actualitat: Foss4g

13.00 h. Geo-vermut

Espai lliure per a converses creuades entre els assistents.

Acompanyat d’un vermut.

14.00 h. Tancament

*