[Geoinquiets Barcelona] programa 5 juny

Raf Roset rafroset at gmail.com
Tue May 18 10:49:35 EDT 2010

Bona tarda,

jo per al dia 5 tinc dos possibles candidats, però cap dels dos confirmat ni
decidit.
Un posria ser la presentació d'un peojecte comercial per part d'un
emprenedor que fa temps que es dedica a les iniciatives geo en web, i
l'altre podria ser el d'un arquèoleg amb molta experiència GIS i la
Catalunya romana.

Si ningú té cap altra proposta, digue-me quin preferiu dels dos i temptejaré
el qui tingui més vots.

PS: des d'avui veureu un canvi en l'adreça de correu que faig servir per a
les comunicacions amb la llista.

Raf