[Geoinquiets Barcelona] programa 5 juny

Torres, Marc marc.torres at icc.cat
Tue May 18 11:39:24 EDT 2010

Raf,

Excel·lent els dos casos, el que millor lai vagi la data.

Marc Torres Saura
Unitat de Delimitació Municipal i Grans Obres
Ext. 3131

De: barcelona-bounces at lists.osgeo.org [mailto:barcelona-bounces at lists.osgeo.org] En nom de Raf Roset
Enviat: Tuesday, May 18, 2010 4:50 PM
Per a: barcelona at lists.osgeo.org
Tema: [Geoinquiets Barcelona] programa 5 juny

Bona tarda,

jo per al dia 5 tinc dos possibles candidats, però cap dels dos confirmat ni decidit.
Un posria ser la presentació d'un peojecte comercial per part d'un emprenedor que fa temps que es dedica a les iniciatives geo en web, i l'altre podria ser el d'un arquèoleg amb molta experiència GIS i la Catalunya romana.

Si ningú té cap altra proposta, digue-me quin preferiu dels dos i temptejaré el qui tingui més vots.

PS: des d'avui veureu un canvi en l'adreça de correu que faig servir per a les comunicacions amb la llista.

Raf