[Geoinquiets Barcelona] programa 5 juny

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Tue May 18 17:21:41 EDT 2010

Hola a tots,
coincideixo amb l'opinió que les dues propostes són magnífiques.
Personalment m'interessen les dues però si cal votar per començar per alguna
triaria el projecte sobre la Catalunya romana.

Raf, gràcies per les gestions.

Fins aviat,
Anna.

El 18 de maig de 2010 17:39, Torres, Marc <marc.torres at icc.cat> ha escrit: