[Geoinquiets Barcelona] geosynth

Raf Roset rafroset at gmail.com
Fri May 21 08:33:10 EDT 2010

La solució que proposen és tractar les traces no com a línies, sinó com a
núvols de punts.
I per tant si cada dia fas el mateix recorregut acabes tenint, per pesos i
estadística, la centerline més probable. Com més iteracions més refinament i
més precisió.

Si totes les traces de tots els usuaris que entren i surten cada dia de
Barcelona es poguessin processar alhora, donat un conjunt mínim suficient de
punts, obtindries la trama urbana sense gaire complicacions.
Refinant el model i els algorismes hauries de poder fins i tot "pintar" els
carrils dels carrers, no només "l'ample" de la via.
I si hi afegeixes el heading acabaries tenint el sentit de circulació de la
via. Si afegixes temps, les velocitats de pas per cada franja horaria,
etc..... I quan ho tens tot et dediques a mirar els punts que t'arriben fora
d'aquest "línia ideal" i tindràs les incidècnies de la via....

Algú de TMB o ATM que ens passi (raw data now !!) els GPS logs de la flota
d'autobusos per anar fent boca ?

Raf