[Geoinquiets Barcelona] geosynth

Roger Veciana i Rovira roger at pastanaga.net
Fri May 21 07:28:25 EDT 2010

Sembla que hi ha gent que inclús ha publicat!
No sé si entenc bé el mètode de l'article que envia en Raf, però normalment
volem que hi hagi tot el garbuix de traces i d'aquí suggerir tots els
camins. Però el que veig a l'article és que tenen molts punts que saben que
estan relacionats amb un camí i ajusten, no? A la vida real (traces d'OSM,
per exemple) es creuarà tot i no sabràs si forma part del mateix carrer o
no.
El mètode anirà bé un cop sàpigues destriar si dues traces volen representar
el mateix o no, i això és el que em sembla complicat...

Roger

El 21 de maig de 2010 12:23, Lorenzo Becchi <lorenzo at ominiverdi.com> ha
escrit: