[Geoinquiets Barcelona] Dades obertes de la Generalitat

Roger Veciana i Rovira roger at pastanaga.net
Tue Nov 9 12:52:11 EST 2010

A mi m'agradaria saber quina és la intenció a mitjà termini. Volen que tota
la informació estigui al portal? Només la informació no processada? Amb quin
retard? Serà una política comú de la Generalitat o dependrà de cada
organisme?
Ho vaig preguntar quan va sortir el tema de les dades meteo que publicaríem
des del SMC i ningú no m'ho va saber respondre... espero saber alguna
resposta a la propera trobada de geoinquiets.

Roger

El 9 de novembre de 2010 18:26, Oscar Fonts <oscar.fonts at gmail.com> ha
escrit: