[Geoinquiets Barcelona] Dades obertes de la Generalitat

Raf Roset rafroset at gmail.com
Wed Nov 10 01:57:40 EST 2010

ara que hi ha un portal de dades obertes, una llicència més o menys clara i
uns geoinquiets, potser hauriem d'organitzar un hackday o un desafío
abredatos:
a) els geoinquiets col·laborativament creen i posen en marxa una aplicació
que demostri la utilització i la utilitat de les dades obertes
b) els geoinquiets convoquen un concurs d'una certa durada i tothom que
vulgui hi sotmet aplicacions que consumeixin dades obertes
c) els geoinquiets organitzen taller de dia sencer sobre utilització de
dades obertes, programació i difusió web

Raf (jo sol em veig incapaç de cap de les tres)