[Geoinquiets Barcelona] RE: Error o ou de pascua? (Eduard)

Eduard Cuscó i Puigdellívol ecuscopuigdellivol at hotmail.com
Sat Aug 6 17:57:42 EDT 2011

 Doncs misteris de la vida, tornant de la Cerdanya de fer la ruta dels estanys amagats i havent pujat la Tossa Plana de Lles (Lles de Cerdanya) també m'ha sorgit un dubte semblant remenant el visor de l'ICC. Aquesta muntanya té segons els mapes 1:500.000 1:50.000 1:25.000 1:10.000 i 1:5000 uns 2905 m (2904,9) i en canvi al 1:250.000 dona a la Tossa
plana de Lles el que en teoria ens posava a la guia de la ruta i a la majoria de pàgines web; 2016m. Si és així aquesta és la muntanya més alta de la Baixa Cerdanya més que el Puigpedrós o altres muntanyes més famoses del Pirineu oriental com el Puigmal o Canigó. Oletu!