[Geoinquiets Barcelona] RE: Error o ou de pascua? (Eduard)

Oscar Fonts oscar.fonts at gmail.com
Tue Aug 9 03:59:29 EDT 2011

A la web de l'ICC fa poc (17/06/2011) hi havia una notícia que deia:
"Publicades les mesures dels 100 cims més emblemàtics de Catalunya". I
la Tossa Plana n'és un.

Al vissir3, activant la capa "cims" (a "capes temàtiques"), utilitzant
l'eina "info", sobre la iconeta de la tossa plana, et baixes un PDF
(sic), i veuràs que la mesura més actual i precisa és de 2904,90
metres.
Però jo no em refiaria, si algú li ha fotut una patada al pedruscu de
dalt de tot, segurament tampoc és la bona ;)

El 6 d’agost de 2011 23:57, Eduard Cuscó i Puigdellívol
<ecuscopuigdellivol at hotmail.com> ha escrit: