[Geoinquiets Barcelona] EUREF89 vs ETRS89

Elena Sauleda elena.sauleda at gmail.com
Wed Aug 10 08:11:43 EDT 2011

Hola,

Tinc un petit dubte respecte el nou ETRS89. Bé, un petit dubte o un gran
embolic mental...
Treballo amb MapInfo i a la versió 10.5 em diu que hi ha una nova projecció
per Europa que anomena *Longitud / Latitud (EUREF89) *basat en el geoide
GRS80...

El que em porta de cap és si aquesta EUREF89 que té MapInfo és el ETRS89. Si
és que si, tinc solucionat el tema de la transformació ED50 a ETRS89...que
pel que sembla, sino s'ha de fer amb la quadrícula famosa.

En definitiva...algú sap si es tracta de la mateixa projecció?

--
Elena Sauleda
elena.sauledaagmail.com