[Geoinquiets Barcelona] EUREF89 vs ETRS89

Assumpcio Termens atermens at gmail.com
Wed Aug 10 08:36:26 EDT 2011

El 10/08/2011 14:11, "Elena Sauleda" <elena.sauledaagmail.com> escribió:

> Hola,

Hola

> Tinc un petit dubte respecte el nou ETRS89. Bé, un petit dubte o un gran
embolic mental...
> Treballo amb MapInfo i a la versió 10.5 em diu que hi ha una nova
projecció per Europa que anomena Longitud / Latitud (EUREF89) basat en el
geoide GRS80...

EUREF89 es el mateix que ETRS89

> El que em porta de cap és si aquesta EUREF89 que té MapInfo és el ETRS89.
Si és que si, tinc solucionat el tema de la transformació ED50 a
ETRS89...que pel que sembla, sino s'ha de fer amb la quadrícula famosa.

Tema quadricules o transformacions varies depen del marc de referencia
(punts emprats) que s'utilitzi del sistema.

> En definitiva...algú sap si es tracta de la mateixa projecció?

Resumint, son el mateix sistema
> --
Bon agost

Assumpcio Termens