[Geoinquiets Barcelona] convertidor de kml

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Tue Feb 8 18:06:47 EST 2011

Ja que parlem de KML l'altre dia vaig tenir la grata sorpresa de trobar
aquest format entre els standards d'OGC!

http://www.opengeospatial.org/standards/kml

<http://www.opengeospatial.org/standards/kml>Desconec si és un magnífic i
potent format, però sé de cert que aquest serà el que ha de permetre que la
informació geogràfica es pugui obrir a la majoria dels ordinadors casolans.
Sense necessitat de programes tècnics ni de coneixement específic!

Per fi els alcaldes dels pobles petits de Catalunya (sense serveis tècnics)
podran obrir la informació que els hi tramentem des de les agències
cartogràfiques!!!

GREAT!

Marc