[Geoinquiets Barcelona] convertidor de kml

Alexandre Nobajas nobita64 at yahoo.com
Tue Feb 8 18:16:33 EST 2011

El KML és estàndard des de l'any 2008 em sembla recordar. Al final l'OGC es va rendir enfront l'evidència que el KML, encara que molt mancat en certs aspectes, era el format més utilitzat, mentre que el GML quedava en un molt llunyà segon terme. Al final es va optar per l'obvi, que és que el que fa servir tothom sigui l'estàndard enlloc d'intentar anar contra corrent.
El que no sé és com s'ha acabat integrant el KML i el GML, perquè molt compatibles no eren.