[Geoinquiets Barcelona] Dades Idescat a Google

Raf Roset rafroset at gmail.com
Sun Feb 20 02:40:13 EST 2011

Estic d'acord que l'administració hauria d'oferir les dades als ciutadans, i
dadesobertes.gencat.cat em sembla un pas en la direcció correcta.
També voldria que les dades no fossin cuindaes, Raw Data Now!, però suposo
que una cosa portarà a l'altra.

Ara bé, en el cas de l'Idescat, que tenen una API i les dades tenen una
llicècnia CC.BY el fet que les hàgin subministrat a Google em sembla fins i
tot positiu: els de G acaben de demostrar com fer geoestadística, i els de
l'Idescat i tots nosaltres hauriem de prendre nota per estalviar-nos de
passar vergonya en el futur....