[Geoinquiets Barcelona] La cara fosca d'alliberar dades

luis peinado luis.peinado at geodata.es
Mon Jan 31 03:40:09 EST 2011

Hola,
jo crec que tot és ben senzill:
fins fa uns anys han fet servir l'obscurantisme per manipular-nos, ara la
estratègia és la contrària, manipular-nos amb informació a dojo.
Fem el que fem no escaparem a la conxorxa.

El 31 de gener de 2011 8:31, Ruiz Almar, Ernest <ERuiz at amb.cat> ha escrit:

*Lluís Peinado*

***Geodata Sistemas,SL.*

luis.peinado at geodata.es