[Geoinquiets Barcelona] activitats d'estiu

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Fri Jul 1 16:22:55 EDT 2011

Geo_i!

0.) Raf, gràcies per cuidar-nos tant!
1)2)3) Ok,Ok,Ok
4) Genial! Lacon i pulpo!! ...em sembla una molt bona idea.
5) Cert! finalment va ser soportable, però vam a estar de res de no tenir un
mix entre el gaiteiro i en Marc. Anam mirant! (Que tal als nous locals de
l'Oscar a Vic?? ;DDD)
6) TOTALMENT CERT! Faré el tafaner per la web de dadesobertes bcn buscant
idees.
7) la penya de informationexplorers val la pena de conèixer, gent inquieta
que els hi bull el cap!
Bon cap de setmana.

Ps1. Marc Garriga GRACIES! ...certament els esforços individuals no són en
và! ...sure!