[Geoinquiets Barcelona] activitats d'estiu

Oscar Fonts oscar.fonts at gmail.com
Sat Jul 2 01:43:58 EDT 2011

> (Que tal als nous locals de l'Oscar a Vic?? ;DDD)

Doncs hi ha una taula per una quinzena bona de persones!
Em temo però que poca gent farà l'esforç de pujar a Vic...

> Faré el tafaner per la web de dadesobertes bcn buscant idees.

Vaig estar mirant el que hi ha de cartografia la setmana que van
inaugurar opendatabcn. Bàsicament DGNs.
Vaig convertir la Guia de Barcelona (plànol) a SHP, vaig ajustar-hi el
sistema de coordenades, la vaig simbolitzar... bastant entretingut;
metainfo en PDF i poc "processable".
Per convertir-la en una bona base cartogràfica quedaria molt per fer:
definir entitats tancant/separant geometries, classificar-les per
tipus (diferents capes), assignar-hi algun atribut...
Vaja, que pel que vaig veure, la cartografia que hi ha, a menys que es
treballi bastant, serveix només per fer 'cromos' (imprimir pòsters,
fer guies en paper, una tile cache).

Saaalut,

Oscar.