[Geoinquiets Barcelona] activitats d'estiu

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Wed Jul 6 08:23:15 EDT 2011

La presentació d'en Marc Garriga va ser espectacular. No hi ha res com tenir
coneixement de què es parla i saber transmitir-ho. Gràcies Marc !!!

Després de la presentació ahir d'OpenData BCN a càrrec de Marc Garriga es va
prendre unes quantes decisions administratives:
1) no hi haurà sessió ni juliol ni agost. Per tant  la propera sessió
"formal" de Geoinquiets serà a finals de setembre.
2) La data i el ponent de setembre estan per decidir, però s'accepten
propostes i voluntaris.
3) No obstant durant el mes de juliol s'intentarà concretar una tarda de
treball a Orlandai per tancar definitivament l'article. També aquí
s'accepten propostes.

OK, compteu amb mi i intentarem enllestir aquest tema ( o almenys avançar el
màxim possible). Jo serè fora la setmana del 18 al 24 (3ra de Juliol) la
resta de dies del mes em va bé. Com ho teniu la resta? De moment anem
treballant el punt 3.

4) Des del bar del CG em van proposar acabar alguna de les sessions sopant
allà mateix. Hem d'avisar amb temps, i podem tancar un menú/tapes per un
preu popular. Es una proposta a tenir en compte per al futur donada la
qualitat de la cuina (que jo he provat).

Em sembla perfecte. Podem concretar-ho per la propera sessió de setembre.

5) Malgrat que al CG estem molt bé s'intentarà fer una prospecció entre
amics i coneguts per tal de trobar una sala alternativa, també a cost zero,
en algun lloc també cèntric.

OK, aquesta mateixa setmana miraré un parell de llocs a tocar a Plaça
Catalunya. Ja us ocmentaré què em diuen.

6) Com a Geoinquiets hauriem de ser capaços de confeccionar alguna aplicació
o servei que faci ús de les dades obertes, encara que només sigui per
demostrar-ne la utilitat i la conveniència. Està clar que un projecte
d'aquest tipus requereix esforços i involucrar-se, i només es podrà començar
a mida que tanquem temes dels que tenim oberts al document de tasques. Podem
escollir de la llista que va sortir després de la pluja d'idees, o se n'hi
poden afegir de nous:
http://wiki.osgeo.org/wiki/Geoinquiets_14_d%27Abril_de_2011

Totalment d'acord. M'he mirat la llista de propostes i totes em semblen
bones. La més senzilla diria que és la última: la traducció dels videos de
Geospatial Revolution. Potser podem començar per aquesta i veure com
evoluciona el tema. Podem parlar-ho a la 2ona trobada Orlandai.

7) Com ja es va informar vam assistir al naixement del grup Information
Explorers, que estan actius a Linkedin i que es reuniran de nou aquest mes
de juliol. Els qui tinguin ganes de participar-hi cal que es posin en
contacte amb Enrique Rodríguez, owner del grup.

OK.

Salutacions,
Anna.

El 1 de juliol de 2011 12:48, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: