Re: [Geoinquiets Barcelona] resumen reunión 30 junio OpenData

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Fri Jul 1 16:44:13 EDT 2011

Gracies Bolo, bona feina!

A mi em va encantar allò de que obrir dades era fàcil quan tot ho tenies
polidet i estructurat, ELSE era ensenyar les vergonyes! ...sí! ara entenc
moltes coses!!!
També en Marc en va fer agafar ganetes d'empenyer tot això de l'egoverment i
l'ogoverment! ...potser a travès de la xarxa xip??

OK! vaig de retirada.

Marc