[Geoinquiets Barcelona] GISsabte AR: resum

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Tue Mar 1 18:46:37 EST 2011

Geo_i!

Gràcies Anna! Good work!

Jo ja he actualitzat les icones informals.
Tinc un gust agredolç, no se si m'acaben d'agradar. És cert que en general
són una mica més intuitives que els punts i que tapen poc la "realitat",
però...

Va, no us talleu i critiqueu! ...si cal faré un joc d'icones més "reglades"!

Marc

2011/3/2 Anna Muñoz <a.munyoz.b at gmail.com>

> [...]
> articles, etc al final de l'string. Si veieu quelcom que s'hagi de modificar
> aviseu.
>
> Per si de cas, he fet còpia de la taula original de dissabte que també
> inclou els canvis que ha introduit Oscar aquest matí per tipificar les
> icones.
>
> En uns dies us paso el mini-tutorial.
>
> Salut,
> Anna.
>

> 2011/3/1 Anna Muñoz <a.munyoz.b at gmail.com>
>
> Caram, gràcies Oscar ... anava a possar-me ara. Sí que sou matiners :->>>

>>> e.m.d.         7       57
>>> edif.          8    16235
>>> edif. hist.    9     2399
>>> equip.        10      172