[Geoinquiets Barcelona] GISsabte AR: resum

Raf Roset rafroset at gmail.com
Tue Mar 1 22:28:01 EST 2011

Malgrat que només sigui un exercici, del tot amateur, i que ens permetrà més
que res agafar pràctica i noves habilitats en un tema desconegut, potser
estaria bé anar sumant les hores per acabar tenint un "cost", encara que
sigui estimat, del què ha suposat la transformació d'aquestes dades.

I si pot ser amb un escandall de les operacions tant millor.
- Creació icones Layar 2 hores
- Setup del servidor 2 hores
- Transformació dels articles dels topònims 2 hores
- Càrrega i modificació de la taula mysql 2 hores
- Esmorzar 2 hores
etc

Raf