[Geoinquiets Barcelona] Resposta de dadesobertes.gencat.cat

Elena Sauleda elena.sauleda at gmail.com
Thu Mar 3 05:52:45 EST 2011

+1 a la proposta...total, ja està fet, no? es podria fer el video i en tot
cas dir que per la resta d'Espanya si que existeix la capa layar gràcies a
l'IGN.
Seria una bona manera de fer "pressió popular" amb les noves tecnologies...

El 3 de març de 2011 10:00, Wladimir Szczerban <bolosig at gmail.com> ha
escrit:

Elena Sauleda
elena.sauleda at gmail.com