Re: [Geoinquiets Barcelona] ICONES Layar Nomenclàtor IGN.

Raf Roset rafroset at gmail.com
Thu Mar 17 12:47:29 EDT 2011

A mi em sembla que estan molt bé, tot i que tinc alguns dubtes:
1) el 57_territorio empriviano: què és ? O_O
2) el 25_islas, islotes, escollos: està bé, però hi afegiria aigua tot al
voltant. Sembla Montserrat
3) el 29_embalses: també està bé, però potser s'hi podria afegir un muret de
color gris ?
4) el 46_capital de término municipal ciutat: m'agrada la versió lila
5) el 6_capital de término municipal: el faria com el 46 però amb un edifici
menys, o més baixos
7) el 4_aldeas, lugares: seguint la idea dels altres dos el faria lila,
tipus casa aïllada de com les que pinten les criatures (finestres quadrades,
sostre pendent, xemeneia, etc)

Raf