Re: [Geoinquiets Barcelona] día de la interoperabilidad, ¿publicar datos sin licencia es la solución?

Martí Pericay marti.pericay at gmail.com
Tue Mar 22 12:43:19 EDT 2011

L'Ignasi Labastida va ser el meu jefe durant un parell d'anys, a la UB, quan
fèiem aplicatius informàtics per la docència. Deu fer uns 10 anys! Em faria
gràcia veure'l, si voleu provo de  contactar-hi. És el director de Creative
Commons Espanya des de fa forces anys. Tot i que com ha senyalat el Raf
l'Ignasi dona xerrades molt sovint, potser seria millor anar-lo a veure
demà
http://www.bcn.cat/museupicasso/newsletter/wikipedia/trobada-wikipedia.htmlque
no pas intentar "tenir-lo per a nosaltres sols"

http://www.blogoff.es/2009/01/23/ignasi-labastida-creative-commons-espana-si-una-minoria-esta-diciendo-a-una-mayoria-que-son-delincuentes-igual-la-razon-no-es-de-la-minoria/