Re: Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] ICONES Layar Nomenclàtor IGN.

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Fri Mar 25 18:15:11 EDT 2011

Geo_i,

Ja som aprop del primer semàfor en verd. Per la meva part ja he agrupat els
subgrups i he treballat les icones recollint les vostres aportacions.

Ja he resamplejat les icones a les tres resolucions que marca layar i les he
apuntat contra cada tipus de poi de l'1 al 67. Fins aquí tot bé.

El però és que quan visualitzo a layar la capa tots els tipus de grup es
simbolitzen amb el pictograma del grup 1.  Manca per fer alguna cosa?
(Oscar, Anna (una hora curta), Alex, Bolo, Raf.... i altres experts i
sabis).

A part d'això ja quedarà possar el nou logo geoinquiet i netejar flecos.

Vinga... que això ja s'acaba!

Marc