Re: Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] ICONES Layar Nomenclàtor IGN.

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Mon Mar 28 06:34:06 EDT 2011

Gràcies pels ànims Marc !!!

Espero que enlloc d'una hora curta en sigui menys a ser possible :-)))
Jo també ''enllesteixo'' aquesta setmana o com a molt la vinent ... jo en
tinc ganes però et puc assegurar que el meu nen també ... es mou una
barbaritat.

Intentaré seguir els vostres missatges, però despenjar-se uns dies significa
acumular decenes de missatges ... quina productivitat !!!

Salut i fins aviat a tothom,
Anna.

El 25 de març de 2011 23:15, geo inquiet <geoinquiet at gmail.com> ha escrit: