Re: Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] ICONES Layar Nomenclàtor IGN.

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Mon Mar 28 17:30:28 EDT 2011

Geo_i,

Sembla ser que el tema Nomenclàtor IGN ja toca a la seva fi. Cal però tancar
els últim serrells abans de poder posar el semàfor en verd.  Aquí està el
llistat de temes que crec cal tancat (i la meva part dels deures feta):

1. Actualitzar a la capa de layar l'escut per l'oficial, qui va posar
l'escut al Nomenclàtor CAT? (ho pots fer?)

2. En quant a la descripció que hi surt a la capa de les fonts jo hi
afegiria alguna cosa sobre el nostre treball: PROPOSTA: "Los datos de este
Nomenclátor han sido trabajados por Geoinquiets (www.geoinquiets.cat) y
transformados en una capa del programa de realidad aumentada Layar. La
obertura de datos públicos permite su reutilización y su mayor difusión
revertiendo en una mayor riqueza social." (i si hi cap ho traduiria també al
català).

3. Cal fer un resum de totes les tasques i hores treballades col·lectivament
i individualment. Si us plau, informeu de les vostres hores invertides:
JORNADA GIS-SABTE
                 + 8 hores de realització del set d'icones (programari
Android: SBMX (el millor dels testejats)
                 + 1 hora de agrupació de categories
                 +
                 +
4. Un cop treballats els punts 1 i 2 demanar la benedicció de Layar
(publicació).

Que més queda?

Dubte: Oscar finalment els topònims són tots oi? no hi ha cap filtratge?

Bé, please feu les vostres aportacions que ja tenim ganetes de posar el
semàfor en verd.

Ben cordialment,

Marc