Re: Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] ICONES Layar Nomenclàtor IGN.

Martí Pericay marti.pericay at gmail.com
Tue Mar 29 05:03:37 EDT 2011

Hola a tots,

No sé si alguns de vosaltres heu provat la capa layar IGN de veritat, en
algun lloc que hagueu anat de viatge o en algun entorn rural. A mi em sembla
que de vegades costa de trobar la informació desitjada, no s'assoleix
l'objectiu de saber quina muntanya estas veient. El problema és que la
densitat de topònims és tanta que cal fer cerques de molt poc radi: amb 4-5
kms em sembla que ja s'arriba al límit que té el mòbil de 60 topònims
gairebé a qualsevol zona no urbana de Catalunya. Per tant:
1- o ens conformem amb que l'aplicatiu torni sempre els 60 topònims més
pròxims a l'usuari (podrem veure les muntanyes que tenim al costat). Diu
l'Oscar que ara mateix està configurat per tornar els 100 més propers, però
com que el mòbil en dibuixa 60, em sembla que de vegades se n'ometen alguns
d'importants, i desconcerta (Ex: estas davant de l'Estany de Cavallers, i no
te'l mostra).
2- o bé si volem estar mirant Montserrat des del Cadí i que ens ho senyali,
caldrà que treballem molt més la base i el codi, i establim una
'importància' de cada muntanya ... no sembla gens trivial.

Tot aquest rotllo patatero només per dir que encara que publiquem ja la
capa, amb l'Oscar hem dit que provarem de seguir jugant a filtrar els
topònims a veure si aconseguim optimitzar-ho un mica més. I tots els que ho
hagueu provat, si us plau digueu-hi la vostra sobre si ha fet servei, què hi
trobeu a faltar etc..

Salut,
Martí

@Oscar: si et sembla bé, aquesta tarda acabo de muntar les 3 vistes amb
diferent densitat que et vaig comentar. Les deixo a MySQL o prefereixes
PostGIS? Munto els 3 serveis JSON i ens ho mirem ok?

El 28 de març de 2011 23:30, geo inquiet <geoinquiet at gmail.com> ha escrit: