Re: [Geoinquiets Barcelona] open és mort !

Raf Roset rafroset at gmail.com
Thu Oct 6 01:52:20 EDT 2011

"si compartimos, ganamos todos"
Però no es pot demostrar empíricament. I com que no tothom ho veu igual,
d'aquí ve el problema.
Si jo "comparteixo" abans que el meu "competidor", durant un temps estic
exposat a que l'altre s'aprofiti de la "meva" feina. I per tant si
comparteixo "poc" o "contaminat" em puc omplir la boca amb la meva
"obertura" sense "comprometre" el meu "negoci/avantatge". No diguem si sóc
l'únic a compartir i la resta només esperen el que jo comparteixo per
engreixar-se a costa meva.
A mi em sembla que és bàsicament cultural, i que en llocs on impera la
"picaresca" i l'enveja és on trigarà més a arrelar.

"Allò "OPEN" ha de seguir sent OPEN fins que tots els objectius s'hagin
acomplert".
Però els objectius de qui ? Dels qui comparteixen ? O dels qui ho volen tot
compartit "lo propi" ?

Podriem parlar hores i hores....