[Geoinquiets Barcelona] Traduccions OSGeo Live: Tots els Overviews traduïts

Cristhian Pin Pérez cpinperez at gmail.com
Sun Jul 15 04:18:06 PDT 2012

Bones!estic amb el raf...jo no he fet gaire res...tot i ke mhagues
agradat fer mes! Aixi k,gracies a tots i especialment a loscar! Si hi
hagues mes gent com vosaltres,"otro gallo cantaria"! Saluts! Cristhian

El 15/07/12, Raf Roset <rafroset a gmail.com> ha escrit:

Enviat des del meu dispositiu mòbil