[Geoinquiets Barcelona] Traduccions OSGeo Live: Tots els Overviews traduïts

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Mon Jul 16 05:02:48 PDT 2012

+1 gràcies a l'Oscar i la resta de companys.

Bé, ara que tenim els overviews el que toca és anar pels docs de Quickstart.
Vinga ànimes geoinquietes que no es digui ... aprofiant l'estiu agafeu un
parell de documents.
Seria molt bonic que aquesta tasca fos realment com a producte de molts
geo_i.

Espero que pugueu venir demà i si no ... mooolt bon estiu,
Anna.

*"Mucha gente pequeña, en lugares pequeños, haciendo pequeñas cosas, *
*puede cambiar el mundo " (Proverbio africano ) *

El 15 de juliol de 2012 13:18, Cristhian Pin Pérez <cpinperez at gmail.com> ha
escrit: