[Geoinquiets Barcelona] software per dissabte

Cristhian Pin Pérez cpinperez at gmail.com
Thu May 17 02:36:24 EDT 2012

Bones,

la instal·lació per internet, l'haurem de muntar el dissabte mateix...o
preferiu que quedem divendres tarda?

Imprimeixo un quants plànols de la zona per decidir dissabte on i com
inventariem o ja ho farem dissabte si és necessari?

Al parc tenim software per Trimble i per Leica, i dos GPS! Només comentar
que ens trobarem en una de les millors zones per treballar amb GPS...l'únic
problema són de vegades les torres d'electricitat...i algun arbre...però
tenim el millor relleu possible...

També disposem de plotter i impresora A3 per imprimir plànols de treball
que facin falta...

Per cert, un dubte que m'ha sorgit, algú té experiència en OSM-3D?

http://osm-3d.org/home.en.htm

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM-3D_eng

Saluts,

Cristhian