Re: [Geoinquiets Barcelona] Intendència Parc Agrari

Assumpcio Termens atermens at gmail.com
Fri May 18 07:46:26 EDT 2012

Idem que Bolo... M'és igual dinar de carmanyola que sortir... He apuntat el
que pensava portar, tanmateix abans de posar-me a cuinar al vespre, donaré
un cop d'ull a la llista...

A.

El 18 de maig de 2012 13:15, Wladimir Szczerban <bolosigagmail.com> ha
escrit:

> Por mi me da igual,
>
> Pero como los host prefieren dinar casero, yo he apuntado mi aportación.
>
> saludos,
> Bolo

*    **=== ** Assumpció Termens /  atermensagmail.com /
http://g.co/maps/smhfk** ===
   *