Re: [Geoinquiets Barcelona] Intendència Parc Agrari

Cristhian Pin Pérez cpinperez at gmail.com
Fri May 18 08:59:28 EDT 2012

Bones,

nosaltres portarem pasta...no sé ben bé que...acabarem de lligar-ho aquesta
tarda...i pensava fer-vos un aperitiu sorpresa...veure'm si em dona temps
que aquesta tarda haig d'anar als fruiters i acabaré tard...

Cervesa, tindrem unes ampolles cortesia del Parc...

Pels que no pugueu cuinar, crec que si entre tots els que portem menjar,
portem una mica més, podem compartir-ho tot...Desprès ja anirem a sopar
fora...i el dinar diumenge doncs a veure com va tot plegat, potser Marina i
jo ens apuntem també...

A la nit revisem el llistat!

Saluts,

Cristhian