[Geoinquiets Barcelona] Hola!

Martí Pericay marti.pericay at gmail.com
Mon Sep 10 13:02:11 PDT 2012

Hola Álvaro, benvingut a la llista.

La taula spatial_ref_sys de PostGIS no és creada per cap shp, sino que és
la taula que desa les diferents projeccions que pots utilitzar (4326, 23030
etc). La taula geometry_columns és un tesaure de les columnes geomètriques
de tota la BD. Si

Quan importes un .shp se t'hauria de crear una nova taula amb el nom del
shape. Si no et funciona bé, poden ser coses molt diferents depenent de la
versió i de com ho hagis instalat, per exemple que no tens la BDD amb
suport geoespacial (
http://postgis.refractions.net/documentation/manual-1.5/ch02.html#id2661925) o
problemes de permisos (mira l'usuari amb el que importes té prous
permisos). Intenta seguir les instruccions que hagis fet servir al peu de
la lletra (desinstala/reinstala si has fet quelcom extrany), mira els logs
(quin missatge d'error et dóna?) i googleja quan tinguis algun missatge
d'error extrany. OpenGeo Suite sobre Windows hauria de ser molt fàcil.

Salut i sort,
Martí

El 3 de setembre de 2012 12:18, Álvaro Mateo <alvaromat83 at gmail.com> ha
escrit: