[Geoinquiets Barcelona] Hola!

Roger Veciana i Rovira rveciana at gmail.com
Tue Sep 11 01:38:43 PDT 2012

Si, Álvaro, és normal.
A versions més antigues, es creava la taula geometry_columns per desar
quines eren els columnes de les taules de la bbdd que tenien dades
georeferenciades. A partir de les últimes versions, això no és així.
Quan una taula té una columna de tipus geometry, el sistema ja ho sap
i no li cal desar-ho en una taula especial. És normal i tot et
funcionarà bé.
A més, és molt millor, perquè abans s'havia de vigilar sempre que la
taula geometry_columns estigués actualitzada.

Roger

El 3 de setembre de 2012 12:18, Álvaro Mateo <alvaromat83 a gmail.com> ha escrit: